äntligen gick det!

Länge sen sist, jag vet. Jag har saknat lusten helt till att blogga relativt regelbundet. Det är roligare att läsa andras bloggar, inte skriva själv. Men för att uppdatera er om läget så är allt bara bra med mig och min lilla familj. Jobbar och sliter på som vanligt och ska idag ha ett "lyxpass"! 08.15 till 13.00 är inte alls farligt. Ska direkt till gymmet efteråt för jag hoppa igår för jag hade fortfarande lite smått ont i halsen igår och ville ta det säkra före det osäkra och tänkte på att umgås lite med familjen istället.

Annars går gymmet kalasbra just nu. Inte för att jag märker något märkbart resultat men antingen gör kreatinet nytta eller så är det för att jag läste Magnus Samuelssons bok "Stark", men jag har ökat lite med vikterna och dragit ner på antal övningar och minskat antal repetitioner  men ökat antal set och vikt. Så om ett par månader får jag utvärdera igen.

Stark

Mycket underhållande bok om man tränar mycket. För det är ingen biografi bok utan mer tips och hur gjorde Magnus för att bli så stor och stark. Jag kanske inte blir lika stor och stark men kan bli betydligt större och starkare än vad jag är nu iallafall.

Hade brandjour förra veckan, blev hela tre små larm. Inga höjdarlarm men jag har ju skrivit om min första brand, så här kommer bildbevis på att just min spetskompetens var oumbärlig för Tollarps Brandkår!





Nu hinns det inte med mer för jag hitta ju detta inlägg igen som jag trodde hade försvunnit. kan bara tillägga att jag älskar min familj mest av allt i världen och min Johanna är mitt allt! Puss på dig hjärtat.



Vårt underbara lilla monster som snart är en fullfjädrad kamera tjuv!

Trevlig dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0