Tuesday 25 May

Ja då är det tisdag och idag står arbete på schemat mellan 7 till 15.45. En lång och tråkig dag i värmen men det får gå. Sen efter jobbet måste jag tvätta bilen på statoil eftersom jag ska köra och lämna den hos Moses så jag äntligen får bucklan lagad. Hur jag ska ta mig hem därifrån är jag lite nyfiken på men det ska nog lösa sig. Inget större bekymmer gentligen då jag alltid kan jogga hem så jag får lite träning i värsta fall. Sen ikväll börjar första deltävlingen till Eurovision Songcontest! Massa schlager låtar och det gillas skarpt!

Blir bara en kortis idag men det är ju bättre än inget har jag hört. Nu måste jag borsta tänderna och göra mig iordning så jag kan åka inlines upp till jobbet. Fast jag tar nog bilen för får jag en ledig lucka på fm så kan jag köra ner och tvätta den snabbt. Trevlig dag alla!



510 är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0