Måndag är en bra dag

Äntligen måndag igen! Så man får jobba lite. Har varit ledig fredag, lördag och söndag och det känns i hela kroppen!! Har ätit dåligt och bara slappat lite. Skönt men behövligt. Var och hälsa på Marcus och Madde i fredags och åt pizza och hade det trevligt trots ugeruparen! Och i lördes så grilla vi på kvällen med Stoffe och Therese från arkelstorp. Sjävklart var deras lilla charmtroll Louise med. Åt så jag trodde jag skulle spricka och lagom till vi skulle bege oss in i värmen så gick larmet som jag hade över dagen för en kille. Blev till att släcka ett träd igen! Söndagen var vi på dop på fm för lille Casper. Neo höll låda i kyrkan men det är väl så det ska vara. God mat och äntligen fick jag äta prinsesstårta igen! Som jag har längtat! very jättegod! Sen när vi kom hem så gick vi och la oss ca 2 timmar för vi var mystiskt jätte trötta hela familjen. Sen när vi vakna gick vi ut i byn och gick en lång jätterunda som inkluderade ett par stopp för glass, rabarberpaj och lite prat. Så jag har haft en supermysig helg med min kärlek och vårt lilla pratglada monster!

Idag vankas det jobb 8.15 till 13.00! Sämre pass kan man ha. Så det blir gymmet direkt efter jobbet för förra veckan blev det bara tre pass. Blev lite dåligt med diciplin där. Men nu är det nya friska tag som gäller!

Nej nu ska jag göra mig i ordning så jag inte kommer för sent. Trevlig måndag alla!

Kommentarer
Postat av: MmaddizzZ

Du! Det är tack vare ugeruparen som du hade så trevligt! :D

2010-05-26 @ 09:05:01
URL: http://mmaddizzz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0