Måndag 10 Maj.

Jag vet att jag är Sveriges sämsta bloggare just nu men jag hinner ju inte! Och där är så mycket annat jag gör när jag äter min frukost. Men en vacker dag så kanske.

Har iallafall jourvecka nu. Ska bli väldigt roligt eftersom de sista veckorna så har det varit ganska så många larm har jag hört och märkt. Så denna vecka kan säkert bjuda på något larm. Jobbar dag istället för kväll då jag fick bytt pass idag. Jobbar även imorgon då jag egentligen skulle varit ledig eftersom jag istället är ledig fredag nästa vecka så även jag får en tre dagars ledighet.

Har hänt massa saker på sistone men inget av större betydelse som ändrar jordens rotation.

Neo är det bästa som har hänt mig och hans mamma. Bara ett litet leende kan få en på superbra humör! Och jag har mobilen full med bilder och när det är lite tradigt på jobbet så behöver jag bara se på en bild eller två på honom så är livet så mycket roligare och bättre. Pappas lilla monster.

Hoppas jag får mer tid imorgon kanske?! Ha en trevlig måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0