11 Maj Och nu är jag av med "brand oskulden"

Idag är det tisdag och jag skulle egentligen varit ledig. Men eftersom alla andra på mitt jobb har en tredagars ledighet så har jag bytt med en av töserna så jag jobbar idag och hon tar min fredag nästa vecka så jag får en tredagars ledighet. Bra va!? Får utvärdera om det var så bra sen.

Har precis druckit upp en dos kreatin och ska göra det 4 gånger idag och till lördag. Sen blir det bara en portion om dagen efter lördag. Trodde det skulle smaka apa då flera har sagt det men jag tyckte inte att det var så hemskt. Det gick!

Igår gick brandlarmet precis när jag var på väg hem från jobbet kl 4. Var vid emils thai frukt eller vad affären heter och den ligger hundra meter ifrån stationen. Så jag vände bilen och var överlägset först på stationen! Fräck känsla. Beredskap inne i stan som blev lite pingis så man toksvettades! När vi skulle hem hade brandkåren fått ett samtal om en buskage brand ute vid nosaby/hammar, så de fråga om vi kunde köra utom och kolla. Mycket riktigt brann det och där var min första brand! Killarna skratta lagom ironiskt åt mig men jag fick släcka den oerhört stora och hemska branden. HUR JÄKLA ROLIGT SOM HELST! Kommer alltid komma ihåg min första flamma! Haha! Killarna fotade mig så jag har lite bilder men det får komma upp en annan dag då tiden finns.

Neo hann jag knappt träffa igår kändes det som. Funderar på att ta träningsfritt idag och umgås med familjen då jag ändå ska tvätta ikväll. Måste ju pussa på min underbara kärlek och våran son!

Trevlig tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0