Torsdag och trött

Då var det torsdag och inget mer spännande än att jag jobbar till halv fyra står på schemat idag. Sen en sväng inom gymmet efter jobbet tänkte jag. För min kvinna och Neo ska ju ändå in på babysim i eftermiddag så jag kan ju lika bra gå till gymmet. Det är väl sista gången för dom idag på babysimmet men jag tror Johanna ville gå fortsättningen med honom också. Vi får se hur det blir. I vilket fall som helst så verkar det som om han gillar att bada.

Igår var det kall rökövning och jag tyckte det gick skapligt för min egen del och fick lite beröm och lite kritik. Men jag fråga vad min roll som röktvåa är, förutom att öppna garageporten när vi kommer tillbaks till stationen! Så nu har jag lite mer koll vad jag ska göra vid bränder och bilolyckor. Skönt att ha min roll klar för sig. Jag vill ju göra ett bra jobb så gubbarna tycker det känns tryggt med mig i gruppen. Jag var iallafall duktig till att prata i radio så någon nytta av lumpen har jag också. Leve sjöbevakningen!

Orolig för Zlatans situation i Barca är jag också...

Nej nu är det pussa familjen hejdå dags.. Trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, orolig för zlatan? Ínte typ så hära miljöhotet och så? Nej zlatan :P TÖNT :)

2010-03-21 @ 15:46:06
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0