Tisdag 2/3

Ja då var det tisdag och första arbetsdagen efter helgen. Har varit skönt som tusan att bara vara ledig och slappa. Hann till och med att festa till det lite i lördes. Hur trevligt som helst! Så nu håller jag stadiga 1-2 stadiga fyllor om året. Stabilt som fan!

Idag skall jag jobba 7 till gud vet hur länge. Jobbet är lite rörigt och mitt schema är tydligen inte lönt alls att rätta sig efter för jag får ju nya tider nästan varje dag känns det som. Men kl 7 idag ska jag vara där.

Har sökt ett nytt jobb som en mycket god vän har rekommenderat för mig och det skall bli intressant och se om det händer något. Han trivs jätte bra och det är ett väldigt manligt och fysiskt arbete och sånt gillar ju jag! Och lite bättre betalt än hemtjänsten men det är typ alla jobb nästan. Så vi får se vad som händer. Ni lär få reda på det.

Neo blir bara sötare och sötare (hur det nu är möjligt?!) Han har en egen charmig och glad personlighet med inslag av Elofsson drag! Det kan vända fort. Haha! Nu kommer jag få ett h-e av Johanna men hon vet att jag älskar henne mest av allt! Och Neo då? Jo han äter gröt och puréer. Men gröt är favoriten. Och så söt jan är när han kladdar ner hela sig.

Nej nu har jag lite jobb att sköta. Trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: emma

Fin design hödu :)Och hoppas det kan bli ngt med det andra jobbet!! Håller båda mina tummar..

2010-03-02 @ 09:36:26
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0