sista måndagen i mars 2010

Ja då var det måndag och det var ett tag sen jag uppdatera bloggen. Men man har ju faktiskt ett liv som det heter! Kan resumera dom sista dagarna, i fredags så var vi hos ett väldigt trevligt par som Johanna lärt känna i Öllsjö. Det bjöds på mat och efterätt som var riktigt j-a gott! Mätt som tusan blev jag som vanligt då jag äter alltid utan att skämmas. Kanske borde lära mig att äta långsammare iallafall. Hade en trevlig kväll där och töserna dansade på wii-mattan och det såg roligt ut men jag är ju kille så jag pussade på Neo under tiden istället.

Hela lördagen gick åt att jobba delad tur och däremellan så titta jag på film och den nya krigs serien som ska börja på canal +, Pacific. Var jättefint gjord och mycket bra så den rekommenderas!

 Sen blev det ju sommartid på söndagen så vi sov till halv 12. Hur skönt som helst. Även Neo var tydligen i behov av sovmorgon. Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra med denna dag så vi tog en rövare och körde till IEA i malmö. Har ju inte varit på det nya och stora så vi ville kolla läget. Alla sa att det var jättelätt att hitta dit men det kan jag säga att för Joakim Kristoffer Jävla Löfstedt var det inte lätt!! Körde fel hur många gånger som helst och jag såg varuhuset på avstånd men inte en skyltajävel! Puls på 170 och farligt blodtryck så chansar jag lite och helt plötsligt så är jag på väg till danmark! Johanna småskratta åt mig hela tiden för jag blev ganska så irreterad! Men som tur var så fanns en sista avfart så vi kom in i malmö igen. Jävla tur det! Och efter mycket om och men så hitta vi parkeringen till IKEA till slut och vi kom in och gjorde dock bara av med 1500 spänn men det blev massa grejer till Neo så vi vart nöjda. Måste tillägga att de nya prinsessbakelserna är väldigt goda!!

Nej idag är det måndag och jag ska jobba em+kväll så nu ska jag till gymmet innan det blir försent och jag vill hinna hem och äta med gumman min och Neo innan jag ska på passet! Trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0