Nästan försova sig

Ja onsdag morgon och idag så skall jag på min andra och sista del av insulindelegering. Jippi vad roligt för mig! Det påverkar inte mitt jobb nämnvärt, bara att jag får ge insulin till våran enda dam vi har som är i behov av det. Resten sköter sig själva eller så har ssk dom. Annars jobbar jag 7 till 4 idag. Har säkert nåt konstigt städ eller inköp i em hos någon jag inte varit hos innan. Har blivit mycket sånt på det nya schemat. Eller ska jag säga dom nya scheman eftersom det ändras varje vecka!?

Hände en kul grej igår. Kom hem från jobbet tokhungrig, Johanna hade satt igång potatisen så jag gjorde färdigt resten. Vi åt och jag lekte lite med Neo. Sen blev jag toktrött och tänkte vila lite innan jag skulle till gymmet. Somnar till ordentligt men väcks av Johanna för J.H hade ringt på min mobil kvart i 6. Ringer upp honom och han frågar om jag ska till spelövningen ikväll. Jag frågar hur dags då och han svarar nu kl 6! What!!?? Det blev en inre stress känsla men väl nere på stationen var det lugnt. Lite diskutioner och lärande om bränder. Alltid intressant. Men jag fick hoppa gymmet igår.

Neo blir bara större och större. Märks på hur mycket han vill vara med och nyfiken som han är så är ligga ner inte så roligt just nu. Han kan ju sitta hyfsat bra och nacken blir starkare från dag till dag. Så nu hänger han med duktigt. Vårt lilla monster!



Mitt hjärtas och mitt lilla monster!

Nej nu blev klockan tokmycket och jag hitta inte de bilderna jag ville. Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0