Hyfsat rätt låt vann

Örk... Inte bara för att det är söndag idag jag är tusan fortfarande mätt från igår. Vi var ju hos S & T och fick så mycket gott att äta så min mage gick barsäkargång och idag får jag betala priset. Svårt att äta frukost. Men jag skall väl bli människa sen idag också. Ja vi hade en mysig och trevlig kväll igår, trevligt sällskap och en av årets tv kvällar enligt mig. Var duktigt nervös ett tag att Salem skulle ta hem det men då hade jag bojkottat melodifestivalen! Iallafall tills nästa år! Men Anna Bergendahl var nog en av mina tre favoriter. Darin var min favorit men trodde Sade med Manboy. Men Anna duger gott! Fast någon chans i Oslo har vi inte!

Idag så jobbar jag delad tur. 7-10 och sen 16-21.45. Ingen rolig arbetsdag men skönt sen att ha den gjord. Har fortfarande tisdag kvar att lösa. Jag jobbar kväll enligt schema men vi ska ha övning då men brandkåren så jag försöker byta bort den. Har två personer som ska ge svar idag annars får jag väl offra en semester dag eller något. Hoppas det löser sig idag helt enkelt.

Nej nu ska jag må lite dåligt till och göra mig iordning. Trevlig söndag alla!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-14 @ 07:56:20
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för igår :-) Men där blev ju massa mat över! Du skulle ätit mer ;-) Ha en trevlig dag på jobbbet eller så trevligt man kan ha de iallafall hehe :-D

2010-03-14 @ 11:50:43
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0