Gå till jobbet...

Usch idag känner jag mig trött. Kanske är det förberedelse för jag vet att jag ska gå till jobbet idag!? I vilket fall som helst så är det anus när man känner sig sliten som en gruvarbetare innan man ens har gått till jobbet. Ska bli kul att få se hur schemat se ut idag. Fast jag vet att det är förlängt till 4 med städ och tråkigheter på em. Men vi får se.

Igår så blev jag färdig med insulindelegeringen. Första som händer när man kommer dit är att man får ett häfte med massa frågor om diabetes och insulin som man ska svara på, ett prov med andra ord! Det var jävlar inte igår man hade prov! Hade helt förträngt att vi skulle ha prov så det var ju bara att gnugga den lilla gråa ärtan man har. Men det kändes bra. Några slarvfel men inte så stora så jag inte får delegering. Skönt att ha det äntligen avklarat.

På kvällen så vart Adam hos oss och vi lagade spagetti köttfärssås och Johannas morbror kom också så det var riktigt trevligt med lite sällskap. Kul att prata fotboll med någon som håller minst lika mycket koll som jag själv.

Idag så står inget speciellt på schemat. Johanna och Neo ska in på babysim med Sandra och Max. Själv så vill jag inom gymmet efter arbetsdagen är över och ikväll blir det väl inget. Men imorgon freedag, oj oj oj vad spännande grejer jag ska hitta på! Ska nog tvätta!! Haha. Så blir det när man glömmer bort sina dagar. Då får man ta dom som finns. (självförvållat).

Nej lite tandkräm i munnen nu efter äggamackan! Trevlig torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: emma

dålig uppdatering herrn...

2010-03-09 @ 20:45:28
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0