Satans k-k j-a tandjävel!

Skulle jobbat idag men då jag vaknat flera gånger av tandvärk och den slog mig som en hästaspark när jag satt mig och skulle äta frukost imorse så ringde jag och sjuka mig. För jag hade nog inte varit en bra hemtjänstare idag om jag har så ont. Ringde precis folktandvården och jag fick en "akut-tid" kl 14. Prata lite om mina lagningar som jag har gjort för ett par tre veckor sedan. Hon jag prata med misstänker att det är mitt stora hål som bara temporärt lagades över sommaren eftersom nerven behövde gå ner lite innan lagning. Och ja, det värker ju en hel del därifrån men jag tycker det känns i andra tänder också. Men det är vanligt med sån "spökkänsla" tydligen. Så eventuellt blir det en rotfyllning. KATCHING! Sen vart man ruinerad igen men hälsa går faktiskt före en massa annat skit och mög. Och ont i tänderna är asiken inget att skoja om.

Min lilla underbara söta familj ligger fortfarande och sover. de kommer bli lite överraskade när de vaknar och ser att jag fortfarande är hemma. Något positivt idag. Sen kommer J & S hem idag så inatt sover vi äntligen hemma igen. Inga tonårsbarn och inga katter och ingen Bonzo. Kommer säkert sakna dem men det ska bli skönt att komma hem till sitt eget slott.

Har dåligt samvete för att jag sjuka mig imorse. Hatar att ställa dom på pottan så där. Vet ju själv hur det är när någon sjukar sig i sista sekunderna. Suck.

Då blir det inget gym idag heller för det känns värre i tänderna när jag dricker kallt och pulsen får jobba lite.

Nej nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv för nu kommer lite tandvärk känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0