SÄmsta bloggaren ever?!

Jag kan inte skryta direkt med att jag är inne i ett blogg stim! Men det är ju så tidskrävande att skriva lite och dessutom så har jag tt favorit spel på fejjan som jag har fullt upp med nästan varje gång jag sitter vid datorn. Och vem läser bloggar när det är så strålande fint väder ute!?

På sista tiden så har jag, lagat några hål i tänderna för skattepengarna och jag har något hål kvar och dessutom har jag fått tid till att dra ut visdomstanden. Jippi!

Jag har gått upp rejält i vikt. Förmodligen inte bara för att jag styrketränar utan för att jag äter lika värdelöst som en fetknopp som aldrig fått äta onyttigt innan! Men mat är gott och jag tänker inte bry mig nämnvärt nu under sommaren. Tar det till hösten.

Bytt bort jouren i drygt fyra dagar och missat fyra olika larm varav två bränder. Knappt irreterad på mig själv! Och precis nyss ringde svärfar och sa att en buss körde av vägen vid sandhusen. Men så klart har jag inte jouren och ska strax gå till jobbet så jag vågar inte följa med extra. Suck! Just my luck!

Varit på Diggiloo och haft ögonkontakt med Jessica Andersson! Johanna såg det själv och det var ju rysligt vad snabbt jag kan bli generad! (Men vacker är Jessica!)

Bokat semester på Bornholm med familjen och Johannas pappa och fruga och hennes lillebror. Ska bli trevligt att få åka lite båt och samtidigt lämna Tollarp lite.

Det är nog rätt så mycket som har hänt men jag kan tusan inte skriva upp allt här så jag nöjer mig här. Ska försöka hitta lite kuliga bilder också.


Så var utsikten bakom oss vid Diggiloo så bra platser var bara förnamnet!


Neo älskar att bada


Midsommar hos D & S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0