torsdag... 28 jan

Nej nu har folk varit på mig om en uppdatering så jag känner mig mer eller mindre tvingad att  skriva några rader här. Idag så har jag en fantastisk dag framför mig med detta underbara 3 dm snö vädret! Ska gå till jobbet och jobbar lång dag till halv 4 där jag sedan skall behöva cykla mellan alla russinen! Kommer bli intressant att se om det går att cykla överhuvudtaget. Bara tanken på det får mig att känna mig skogstokig! Men det är bara att klistra på min oemotstådliga charm och ge järnet som vanligt!

Sen sist så har jag haft jouren och hade 8 larm på 8 dagar! Gissa om jag var överlycklig! Nu har jag ingen jour i sikte så långt ögat kan nå. Pissetråkigt men det lossnar väl snart någon gång. Ska iallafall gå utbildning i Revinge till hösten. Utbildningen som är på runt 7 veckor med massa övningar! Det ser jag grymt mycket fram emot! Inte min Johanna dock då man brukar sova över på plats en vecka eller två. Men det bekymret får vi ta mot hösten.

Gymmet går INTE bra just nu. Har huvudet fullt med tankar och stress över att gamla lägenheten på betaniavägen inte är riktigt tömd och Johanna har fullt upp med Neo så allt hänger på mig. Har lite kvar bara men när fanken ska jag få tid till det!? Men jag är laddad som f-n inför att börja gymma och tokpumpa!

Och lille Neo då? Jo han är världens snällaste och sötaste och han har gripit tag om mitt pappa hjärta totalt! Jag har blivit en blödig jäkel. Var lite innan men nu är det ju hemskt! Grät på hans dop, grät lite i smyg när han fick sina sprutor, ja jag gråter i det mesta som gäller våran lilla gosse. Så nej jag får fan ta mig i kragen och försöka bli en man! Inte en mus.

Jag älskar min Johanna mest av allt fortfarande. Hon är anledningen till att jag älskar mitt liv just nu. Hon och Neo. Dom är det finaste jag vet och orsaken till att jag trots allt är livsglad och älskar att vakna upp varje dag. Du betyder allt för mig mitt hjärta!

Nej lite rengöring av gaddarna innan det skall traskas i snön.. Trevlig dag alla så får vi se när nästa inlägg kommer.


Kommentarer
Postat av: Johanna

som jag älskar dig min skatt !

2010-01-28 @ 12:45:04
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0