söndag och endast -10 grader

Blev bara 1-1 för Zlatans Barca igår. Kanske betydde otur att ha min nya Ibrahimovic tröja i soffan?! Strunt samma för jag var stilig som få i den! Och halv tråkig match stundtals och min husgud var duktigt frustrerad. Det syntes med alla hans fula tacklingar och utbrott på domaren.

Jobbar delad tur idag. Inte så fullt motiverad som man borde vara men blir bättre när jag väl är ute bland de gamle. Verkar inte vara så kallt idag heller, -10 grader bara. SUCK!!! Får försöka vila när jag är hemma mellan passen sen.

Våran underbara son skrattar mer och mer. Han skiner upp totalt och "pratar" med jämna mellanrum. SÅ nu vet man med all sannolikhet vad livet har för betydelse och vad det går ut på. Men jag måste tillägga att hans mamma är det mest underbara jag vet och hon är nog världens bästa mamma för hon är så kärleksfull och drar det stora lasset. Jag måste ju tyvärr jobba.

Och med det sagt så ska jag borsta mina tänder. Trevlig söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0