fredag morgon

Blä vilken tråkig fredagsstart! Ställde klockan på 7 för då hade jag tvättstugan och med våran kiss och bajs maskin så behövs det tvättas minst två gånger i veckan. Det blir en del nämligen. Men tvättstugan är bra och jag var ensam nu på morgonen så jag tog bägge stugorna bara för att nu vid halv nio stod en småsur kärring och fråga om det var jag som hade tagit bägge maskinerna. Jag svarade glatt att ja, eftersom ingen kommit till den andra efter en halvtimme är den fri att utnyttja men jag är ändå strax klar så hon kunde få den maskinen efter att min tvätt är klar i den. Så pep hon till och gick iväg igen. Konstiga grannar fast hon blev nog chockad att se en människa så tidigt i tvättstugan för så som hon såg ut. Haha!

Ja det var dagens äventyr hittills. Idag så jobbar jag em plus kväll. Inte så värst roligt om jag ska vara ärlig. En fredagkväll vill man inte gärna jobba. Men det får ju gå. Och sen har jag tagit extra i helgen eftersom jag behöver få upp min flyttid. Så lång dag imorgon och delad på söndag. Hela helgen blir ju fördärvad för mig och min familj men det får gå.

Just nu ligger min underbara familj och sover och Neo var lite ledsen nu imorse men när Johanna skulle amma honom så lugna allt ner sig. Och nu bara ligger de och snarkar. Knappt avundsjuk! Nej tacka vet jag gå upp kl 7 för att fukking jävla kuk tvätta!

Gymmade igår och fy satans vad skönt det var! Riktig endorfin kick i hela kroppen! Mådde skitbra och bara för det så har jag mongo träningsvärk idag. Men lite ont skall man gott ha. Nej nu orkar jag inte mer.. Ha en jätte trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din teaser!!! Du kan ju inte bara skriva några inlägg och sen sluta och inte skriva på en vecka!! Hallå ja!! Sätt igång nu och skriv eller så får du berätta vad du gjorde härom kvällen ;) Eller när du ska fria till Johanna ;) Haha

2010-02-04 @ 20:37:20
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Julia

Varsågoda! Roligt att dem smakade bra, jag tyckte dem skulle varit lite mer kladdiga. Får bjuda nästa omgång också så ska du få smaka ordentligt, fast då ska dem serveras med grädde eller glass & bär!

2010-02-05 @ 07:06:56
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0