Flyttlass till helgen!

Torsdag och jobbedag. Så tråkigt som det kan bli men jag har iallafall jouren. Kanske det kan komma ett larm idag, det är ju det som är spänningen att man aldrig vet när sökaren ska börja pipa. Det gör faktiskt så att arbetsdagarna går lite fortare för mig och sånt är ju alltid välkommet. Jobbar 7.15 till 15.00 idag och har ett städ om jag inte är helt lost i skallen.

Sen idag skall Johanna med Neo och Sandra med sin Max till stan för att gå på babysim. Tycker jag låter väldigt roligt och jag kommer verkligen försöka följa med någon gång då jag inte jobbar eller har jour. Hoppas de tar lite bilder så man får se hur det gick.

Annars är det väl bara till att försöka packa några lådor till ikväll. Börjar bli rätt så mycket lådor här hemma och stökigt men det är inte så konstigt. Till helgen så ska vi påbörja våran flytt till Luevägen! Ska bli så fukking underbart! Längtar redan till första grillningen och försommarkväll man kan sitta ute och njuta av solnedgången. Jag och min kärlek kan sitta där och njuta av varandras sällskap och en vacker solnedgång. Nu lät jag nästan lite halvbögig men såna småsaker är underbart!

Usch, nu är klockan en minut över sju... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk dig en varm skön sommarkväll, solen går ned i horisonten. Neo har precis somnat och du och Johanna sitter och myser ute och kollar på solnedgången och bara bryr er om varandra. Då kommer jag och thomas på bredställ med bilen och med en skrikande Max och förgyller eran kväll :D ;) hehe :)

2010-01-07 @ 07:08:20
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0