Neo är den nya Pavarotti?!

Tvi katten vad jag är trött på mig själv idag! Har kommit på den briljanta idéen att innan jag börjar jobba idag så ska jag hinna med ett gympass. För jag jobbar 9-16 idag och har två städ så trött lär jag bli på jobbet idag. Men musklerna ska ha sitt! Måste börja skärpa mig igen med träningen för nu är all skit med gamla lägenheten över och inga andra stora moln på himlen just nu. Så nu är det fyra pass i veckan minst som gäller. Fotbollen får vänta till gräs säsongen.

Zlatan gjorde mål igår för Barca och rädda dom från förlust. Alltid bra att höra!

Neo har börjat prata en väldans massa. Tror han gillar sin egen röst för ibland håller han diskutioner på flera minuter åt gången och pratar med sin gamle far. Han är så otroligt söt när han gör det. Och ibland får man se lite tendenser till Elofsson-humöret och det får jag lära honom att det är inget bra. Bättre att sjunga och vara glad! Inte bli galen på sin mor och far! Haha han är så gullig när man riktigt hör hur han ändrar tonläge ibland. Måste säga att kärleken till sitt barn är inte av denna värld! Har ni inte barn så skaffa! Är magisk känsla som inte går att beskriva.

Nej nu var det gymmet som skulle besökas. Och det blir ju en promenad dit så jag får väl bege mig nu. Trevlig dag alla!



Neos små fötter som är så goda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så underbart du skriver, han pratar för grannarna nu : ) Älskar dig.

2010-02-24 @ 10:26:42
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Det blev ju människor av både dig och Johanna så jag tror nog neo också blir bra ;) Fast han har sin mammas humör ibland ;) Kan du inte försöka få med Thomas till gymmet om kvällarna så han börjar röra på sig lite :P?

2010-02-24 @ 13:23:54
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0