Gnäll och vetekudde

Ja då var det fredag. Äntligen borde jag känna men nej, känns inget speciellt. Förmodligen för att jag jobbar en lång dag och är bajs trött på mitt jobb! Känner att nu får jag snart börja röra på mig till ett annat jobb. Så snart skall jag börja skriva cv igen och skicka ut lite brev och ringa runt. Det är faktiskt tråkigt som ättika att det är totalt kaos på almgården för oss! Scheman ändras hela tiden utan att det frågas om det är okej. Tex igår så stod det på mitt schema som jag fick för två, tre veckor sedan att jag hade en a7 tur, dvs 7 til 13. Tyckte jag skulle bli skönt. När jag kom till jobbet var där ett schema som jag inte kände till där det stod a3, dvs 7 till 15. Och självklart åkte jag på ett städ efter matrundan. Är så j-a trött på alla dessa städ! Nog klagat om det.

Idag så skulle några av Johannas gamla vänner komma på besök och det lilla jag har träffat dem så verkar de trevliga. Och imorgon så skulle vi till kristianstads knasigaste människor. Och det är ju alltid kul. Fråga själv töserna för dom blir som fnittriga tonåringar.

Neo är nu en stor gosse. 6670 gram och 62.5 cm lång. Fortsätter han i denna takten så blir han kanske lika lång och ståtlig som sin far! Han har fått smaka puréer nu också! Jättesöta grimaser kom fram efter morotspurén. Han stjäl mitt hjärta varje gång han ser på mig. Älskar min son Neo mest av allt i hela universum! Han och hans mamma är mitt allt! Älskar dig Johanna!

Nej detta skulle bara bli en kortis men icke. Kan tillägga att vetekuddar är skitsköna att ha på magen när den är lite orolig! Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

6690 var det älslkling : )

2010-02-26 @ 10:13:48
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Sandra

När du ändå letar jobb, hitta ett till Thomas då. Eller kan ni starta någo tillsammans ;-) Glöm inte att ni är upp bokade på lördag om 3 veckor! Puss puss

2010-02-27 @ 01:07:47
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0