torsdag i april

Fy vad trött jag är idag! Men jag skyller på att det är för att jag min dumme nöt tjuvkikade vad jag skulle göra på jobbet idag redan igår. Såg att jag har två städ hos folk jag aldrig brukar städa till. Så var denna dag förstörd! Och inte nog med det så jobbar jag länge idag, ända till 4! Men jag tar träningsfritt idag om inte jag har oväntat mycket energi ikväll eller så för då blir det nog en runda i skogen för det är ju ganska så ljust ute till 8 tiden.

Annars så får jag mysa med min knäppa familj. Överösa Johanna med pussar för det förtjänar hon och våran gosse Neo ska mysas med och pussa och krama och bara kela med helt enkelt. Världens underbaraste sak att göra, mysa med sin familj.

Annars händer inte så mycket mer än att till sommaren typ Juni så ska jag få komma in i jourgrupp 2. Elvis skall byta till 4 för befälet där skall sluta så då får vi omstrukterera lite och det blir att jag hänger med gubbarna i 2:an. Skönt på ett sätt för de är erfarna och duktiga men jag tror att det är dom som har minst larm. Haha får se hur det blir sen när jag är med!

Nej nu måste jag förbereda mig inför jobbet. Tar ju en halv evighet att gå till Almgården.. Vi hörs till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0