Underbar helg med min kärlek

Det var ju rysligt vad jag har gått och blivit morgontrött i ögat! Brukar inte vara sliten på morgonen men jag känner mig en aning matt idag. Måste vara för att jag brände mig igår eller att det blev bara 5 timmars sömn inatt. Minst 6,5 brukar jag behöva som bäst. Jaja gjort är gjort så det är bara att hoppas på det bästa idag istället. Jag jobbar 7.15 till halv 4 idag och hur kul nu det ska bli i denna värme. Det fina vädret är mer än välkommet men att behöva jobba i det och exempelvis behöva städa åt gamlingarna i värmen! Det borde i lagboken förbjudas!!

Annars har våran helg varit super! Först på fredag så tog vi det lugnt vill jag minnas, för hjärtat jobba till åtta på kvällen. Men på lördagen så blev det tidig morgon då jag trodde vi skulle till stranden. Det blev det inte men istället blev det en em-tur på stranden i Åhus. Trodde inte solen tog så värst men jo, min mage blev röd! På kvällen var det sen dags för Värastorp och Lasse Stefanz stod på schemat. Johannas favoriter och i dansbandssvängen även mina. Men alla som känner mig vet att jag likförbaskat är värdelös på att sjunga rätt och komma ihåg texter men jag hade skoj ändå. Vi stod lite vid sidan om och hade jättebra ståplats till Olle och co! Min kärlek fick sjunga med två gånger samt fick en bild på henne med Olle Jönsson! Och hon var toklycklig över det! Och det syns. Haha

Söndagen blev även den underbar då vi åkte till Haväng, Ravlunda som är mitt favoritställe att åka till när man ska sola och bada då det är så lite folk där och en jättefin bred strand! (vilket dom inte har i Åhus!) Brände mitt fina fläsk ordentligt där och sen på kvällen hade jag lyckats övertala hjärtat med att gå på sena bion och se Transformers 2. Helt okej film men ettan är klart bättre men effekterna är grymma! Så ska jag inte avslöja mer om den filmen. Nej nu är det borsta tänderna dags, redan! Suck. Tllbaks till kolgruvan... Trevlig dag alla.







Annelie och jag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig mitt hjärta. Tack för en underbar helg !

2009-06-29 @ 11:36:08
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0