Torsdag=Jobb, Men ledig fre,lör &sön!!

Är lite sliten idag så det blir bara några rader...

Ska spela match ikväll heter det men blir det som det har vait de senaste gångerna så skall väl jag vara tacksam om jag får spela 5 minuter. Tydligen tycker tränaren att vi har bättre alternativ än mig?!!! Jag undrar vad han ser med!

Jobbar 7.15 till 15.30 idag. Också himla skoj. Har en städ nu på fm men det ska nog gå. Just nu känns det bara hoppläöst supertråkigt att behöva städa i detta vädret. Varför kan man inte få en massa promenader med vårdtagarna sitället!? Det är ju i sånt här väder man ska passa på.

Ser inte min kärlek på hela dagen idag heller! Jag har fotbollen direkt efter jobbet och Johanna slutar kl 6. Men är det så det ska behöva vara nu innan vi blir föräldrar så får vi ta det. För sen kommer hon vara hemma en hel del med vår lill-zlatan! Älskar henne så.

Nu är det svettas vidare dags... Redan snorvarmt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0