Sista dagen i Juni 2009

Då var det dags igen för en ny arbetsdag och idag skulle jag egentligen slutat vid två men då jag ska med min gubbe på ledsagning in till stan hela dagen så blir det en lång dag till 4. Egentligen inte så farligt men ingen rast blir det och jag kan ju inte precis lämna honom någon längre stund. Men vädret fortsätter vara med oss så jag ska absolut inte klaga över det.

Var på "övning" igår kväll men det var den enda övningen på året då de endast kör omkring och kollar läget och avslutar med en fika. Hade det skitkul i bilen då det var riktigt rå manlig jargong ibland! Och sen är det inte varje dag men åker en brandbil på små grusvägar i skogen! Men nu känner jag även till typerna i jourgrupp vecka 1!

Hoppas jag hinner gymmet en sväng ikväll för nu har jag inte tränat på tre dagar och känner mig lat och fet bara för att det var ett par dagar sen. Viljan finns där men tiden finns inte där så ofta. Man har en kärlek man måste vårda ömt också. Men hon är världens underbaraste så hon förstår säkert mig om jag måste träna tex. Men det löser vi ikväll.

Nej om man skulle förbereda sig mentalt för den jäkla ledsagningen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0