Röd rygg är den nya trenden...

Underbart solig tisdag morgon idag och det skall vi fira med att jobba! Inte mig emot då det är ganska skönt med att jobba men kanske inte om det skall bli en sån klibbig äcklig värme. Jobba kort dag igår då min gubbe inte skulle iväg på ledsagning då han var sjuk så jag sluta redan kl ett igår! Hur jäkla nice som helst var det! Så det blev tollarps badet hela eftermiddagen igår. Och där ligger man i god tro att solen inte är så skarp men jo tjo flyt!!!! Blev duktigt röd på ryggen om jag säger som så! Kändes bara lite igår kväll eftersom jag har min Johanna som är mån om mig och fixade fram lite kylbalsam. Älskar den snälla flickan.

Idag så jobbar jag 7.15 till 14.00. Ganska lugn dag om jag inte är helt förvirrad så det ska nog gå bra. Hjärtat jobbar hela dagen så det får bli ett hårt pass på gymmet idag! Har nog fortfarande promille i blodet som måste komma ut. Fick mitt Whey-100 igår så nu kan jag prova Davids proteinbomb! Skall göras innan träning idag.

Ikväll börjar allsång på skansen! Men om jag inte minns fel så är det Sverige mot Serbien i U21 em någorlunda samtidigt och valet är då ganska självklart! Usch nu har jag endast ansträngt fingrarna men jag sitter redan och små svettas och klockan är inte ens sju på morgonen! Suck hur ska denna dag bli??!!  Ha det bra alla tre som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till blogglivet =) Ha de gött o hälsa din kärlek

2009-06-23 @ 21:45:32
URL: http://mysplysch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0