Måndag igen...

Blä vad tråkigt det var att gå upp idag! Skulle egentligen haft semester nu ju men då det behövdes folk på jobbet så tyckte jag att det passa mig utmärkt att jobba istället hela sommaren så jag kan vara pappaledig länge i oktober/november. Dessutom är det alltid roligt att jobba med alla sommarvikarier. Eller rättare sagt, så länge de sköter sig!

Igår hade jag en riktigt slö dag. Gick runt i kalsongerna och t-shirt typ hela dagen och titta på tv och slösurfade. Johanna jobbade ju nästan hela dagen så jag hade inget kul att göra. Tänkte på gymmet men eftersom det blev en blöt kväll i Venestad så tyckte jag att min kropp kunde få vila lite. Så jag åt en massa gott igår istället! Och jag fick en jättefin rosbukett av min kärlek igår. Hon måste verkligen älska mig..

Idag är det jobb 7.15 till ca 17.00. Ska med min gubbe för sista gången denna sidan om sommaren på ledsagning. Så idag skall det svettas när vi spelar pingis och badminton i stan. Alltid kul för gubben har ju faktiskt bollkänsla så det är inte så att jag leker hem segrarna hela tiden. Får nästan kämpa. Men när han tar sig för hjärtat då vet jag att det är dags att vara lite snäll mot honom och låta honom vinna några bollar.

Då var dagens blogg skriven... Foton skall väl kunnas ordnas snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0