Lill-Zlatan klacksparkar för fullt!

Ja då är datorn hemma igen så nu är det väl meningen att jag ska kunna börja blogga igen. Så ni som vill att jag ska skriva om allt som har hänt sen sist, cirka en månads händelser, kan glömma det. Det har hänt väldigt mycket och orka skriva allt är bara jobbigt.

Vad har då hänt senaste dagarna?? Det har ju varit midsommarhelg och det har firats ute hos min käre mor på Tydinge camping där halva släkten var. Hade det jättetrevligt. Ett tips bara, ska ni göra marängtårta så vräk inte i chokladpudding och vaniljkräm mellan lagren om ni inte ska äta den direkt! För det blir en tjock smet av allting istället och visst, det är ju gott det också. Sen igår midsommardagen var jag och Johanna i Venestad. Första gången för mig och på sätt och vis första gången för Johanna också! Där dök upp sjukt mycket gamla bekanta ansikten överallt! Så det var ju bara att klämma rumpa så alla skulle känna igen mig! Haha! Förstår faktiskt om Johanna skäms ibland över mig.. Men jag hade det jätteskoj iallafall. Tyvärr mår jag inte som jag förtjänar heller... Måste ha en vältränad lever!

Det största som har hänt mig i mitt liv hittills är att jag har känt vår lilla Zlatan sparka för fullt i Johannas mage! Det går inte förklara med ord hur stort det känns. Jag blir nästan gråtlycklig när jag bara tänker på det! Så nu är det mindre än halva tiden kvar tills vi två blir tre. Älskar dig Johanna Elofsson.

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Jag skäms aldrig för dig mitt hjärta. Ja det är riktigt mysigt när du ligger och känner på magen och "han" sparkar till riktigt hårt : ) Börjar redan lyssna på Pappa : ) puss älskar dig.

2009-06-21 @ 21:06:33
Postat av: Rum(p)kompisen

Insåg det nu... du kommer bli värsta "Farsan Baloo" när Zlatan ser dagens ljus :)

kan verkligen se framför mig när du yttrar orden "jag ska lära dig aalllt jag kan!" :D

2009-06-22 @ 12:54:31
URL: http://sirblackhawk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0