Gnäll och kärlek

Fredag idag. Borde vara toklycklig över min sovmorgon men då den lyser med sin frånvaro så är jag lite smågnällig istället. Skönt på ett sätt satt vara uppe tidigt men när jag är lite trött och kan inte somna om eftersom jag har tvätt i maskinerna i källaren så får jag hålla mig uppe. Lika bra det kanske. Lite tradigt dock att man ska behöva tvätttider styra ens liv. Men men.. Ett starkt argument till på varför jag bör införskaffa mig en tvättmaskin har kommit upp på listan. Snart blir det en bajsmaskin i vårt hem och då borde vi nog ha skaffat en tills dess.

Spela match igår kväll och det gick bra för hela laget. Vi vann med 7-1 mot Östanå Bruk. jag fick spela sista halvtimmen som höger mittfältare. Lite ovant men eftersom jag tydligen inte får spela i anfallet längre så får jag anpassa mig efter situationen. Gick ganska bra men våra anfallare orka inte springa riktigt på mina bollar. De var ju trötta när jag kom in.

Idag så blir det väl min stora ära att få städa och fixa lite här hemma medans min Johanna får jobba och försörja oss idag. Men jag ska om det blir kyligt väder idag träna med David. Blir det fint och varmt (förmodligen) så får jag träna själv i em. Nu har ju fotbollen ett uppehåll i hela Juli så nu är det bara att pumpa muskler!

Älskar min Elin Johanna Eloffson mest av allt! Att du gör mig till världens lyckligaste genom att äran att få bli far till ditt första barn gör mig överväldigad. Jag har aldrig varit så här lycklig och känt ända ut i fingerspetsarna att du är den rätta för mig. Bara att få se dig gör mig pirrig i magen. Tänk att vårt livs största utmaning anländer till oss i slutet av oktober och som jag längtar efter detta mirakel. Att få bli en del av vår familj. Att få inse att det finna någon som är ännu viktigare än mig själv, någons behöv som är betydligt viktigare. Och jag ska visa dig hur underbar du är en vacker dag. Men fram tills dess så får du stå ut med din illaluktande (axe-choklad) man! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: fia

Jokke, så underbart det är att läsa din blogg!! Jag önskar verkligen dig o johanna all lycka med den lille.. att få dig till pappa kan inte vara lätt;) haha... kaffe snart eller.. jag e ledig på dagarna nu framöver:) hör med sambon...

2009-06-26 @ 09:55:28
Postat av: Johanna

Jag blev helt tårögd av dina ord älskling, jag känner likadant. Att få skapa en familj med dig ska bli så underbart. Älskar dig av hela mitt hjärta.

2009-06-26 @ 10:16:01
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0