En snabbis...

varma jävla dagar som gäller tydligen numera. Typiskt att man ska jobba em+kväll idag för jag tror min röda rygg har lagt sig en aning så jag hade kunnat sola lite till idag. Inte alla som kan bara åka till bryggan i Åhus så där bara!! Nej jag måste ju hinna med gymmet en runda innan jag börjar halv 2 idag. Prova en proteinbomb igår innan gymmet. 76 g protein! Blev sjukligt mätt direkt för den innehäll även nästan lika mycket kolhydrater och över 600 kcal! Men en bra träningsdricka.

Har börjat drömma en massa om lill-Zlatan den senaste tiden. Inget negativt utan bara en massa glädjeämnen, typ när jag är ute och går med bebisen eller kelar och leker. Längtar så otroligt mycket efter detta lilla mirakel. Dessutom så är jag glad att det gick och dra in sin semester så jag får vara långledig när barnet kommer istället. Det kommer nog behövas.

Sveriges U21 är riktigt grymma måste jag tillägga! Offensiv glädje som heter duga! Där har a-laget lite att lära. Nej där är dom så mesiga så det ska rullas boll från backlinjen hela tiden och tänkas defensivt. Inget fel i det egentligen men dom är så jäkla rädda att tappa boll i offensiven så det förloras en hel del bara där. Men vi har Zlatan iallafall! :-)

Nej nu ska jag snabb-banta lite sen är det gymmet som gäller. Tror jag ska träna bröst och triceps idag och bränna minst 200 kcal på löpbandet som uppvärmning. Måste ju vara rädd om min mage! Har kostat många tusenlappar i matväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0