WOW!!

Jag har lärt mig att lägga in foto på bloggen! Egentligen inte så svårt men jag är lite smyglat så. Idag så har jag fått en djävulsk träningsvärk i svanken/ryggkotan. Fattar noll varför men så blir det väl ibland när man tränar fem dagar i veckan.

Är ensam ikväll och måste erkänna att det känns lite drygt som f-n. Johanna har bilen så jag kan inte ta mig någonstans heller. men då får jag vara nyttig hemma. Fast min kärlek har redan gjort nästan allt där också. Så jag får väl vika lite kläder för jag har blivit förstådd att jag har nästan homosexuellt mycket kläder. Därav inte sagt att det bara är snygga kläder men mycket! Skriver mer imorgon bitti då jag tycker det har blivit en kul vana efter frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0