Let's dance & Gymgrossisten

Ja nu sitter vi i soffan och ser på Let's dance, lite småbra faktiskt. Man blir liksom glad av det. Tony Erwing är en som tokflirtar med Magnus Samuelsson som råkar vara min favorit i år. Om det är för att han är groteskt stor och vältränad låter jag vara osagt. Men jag sätter mina pengar på honom i år!

(Källa: http://www.tv4.se/)


Jag fick mitt gymgrossisten paket idag! Kände mig som ett barn på julafton. Tror jag kommer bli riktigt seriös med detta nu. Tar bara en sån tid innan jag blir grov men jag ska banne mig ta den naturliga vägen! Bara lite protein och kreatin som hjälp. Det behövs med min matlagning :-) Träna ben idag med Royne och det gick skapligt bra, men Royne var på hugget iallafall. Ben är inte kul.

Whey-100 i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=2>Protein</a> hos Gymgrossisten.com (575r)

(Källa: www.gymgrossisten.se ) Kalasbra sida för alla som tränar och behöver lite hjälp på vägen mot beach-09!

Så nu har Magnus dansat och Erwing hyllat honom och fan vad bra Magnus är!!!!
Magnus samuelsson RULES!!!! (Vilken fjortis jag är. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0