Ullared 26/1

Då vart man hemkommen från Ullared i en bit. Hela måndagen gick så gott som åt till bilresan upp och härja loss på Gekås och åka hem och packa upp! Hur kul som helst! Åkte ju upp dit med Tim och Linda och roligare resesällskap kan man ju inte ha! Vi skratta oss halvt fördärvade åt varandra! Fick ju nästan ont i magen. Det gick åt lite pengar men jisses vad saker vi fick handlat! Inte så mycket kläder som man kunde hoppats men mycket småsaker till vårt hem. Lite tavlor och prydnadssaker och sånt. Och självklart fanns där t-shirtar! Hur lycklig som helst blev jag, märket William's t-shirtar rekommenderar jag skarpt!! Billig och bra kvalite som håller massa tvättar och slitage! Lite tråkigt att jag jobbar 7.15 till 15.30 idag för mitt hjärta ligger och sover just nu och lär väl göra det tills jag kommer hem på rast. Hade också velat mys-sova.Men hon får det roliga jobbet att packa undan det sista som ligger i vardagsrummet, för vi han inte packa upp allt igår och ställa det där de ska vara. Svårt när man har handlat runt 10-12 kassar proppfulla! Så jag lägger in lite bilder så får ni ha det kalas alla kuliga! Älskar dig Johanna.

     

Lastbilar som kör om lastbil           Utgången på Ullared
borde förbjudas!



Tims kundvagn och min kundvagn. Inte så fulla men detta var bara halvtid!
Det blev ju två fulla vagnar till för oss bägge paren.



Och vi hade tur att vi kunde begrava våra flickvänner med kassar för annars hade vi inte kommit hem! Ska tillägga att jag hade knäet fullt också med toalettpapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0