Trött i ögat

Fy helvetes vad trött jag är i ögonen idag!  Jag är normalt en morgonpigg jävel men idag är jag lite små sliten känner jag. Tur jag slutar redan klockan ett idag då och har ledig dag imorgon onsdag. Känner mig arbetsskygg som längtar redan men va fan sova är ju skönt och slippa bry sig om sitt satans jobb är ännu skönare.

Träna igår med Johannas bror Tobbe och han är en kul kille. Han vill bli mer tränad och speciellt armarna ska han träna varje gång han är på gymmet. Man kan ju inte mer än småle åt sånt. Men han kommer säkert få blodad tand efter ett tag också. Ska träna ikväll med bröderna Lundberg som jag har lyckats dra igång. Prata med Royne igår och han hade tokträningsvärk sen sist och kunde knappt köra bil. Haha! Hur kul som helst tycker jag men visst, jag har också varit där dom är just nu. Skulle bara fått med mig lillebror också men han har fullt upp nu på alla fronter så det kommer väl sen förhoppningsvis.

Mopibenutbildning igår var ju lagom kul, det verkar inte för svårt men där finns vissa grejer som de jävlar i det inte har tänkt igenom för fem öre! Fixar dem de problemen så är det nog inte så farligt även om jag är fast besluten att hela denna pennan är för att följa våra steg och tider och kunna ha bevis när hon drar ner på personal osv... Det är jag säker på trots att de säger att det är för vårdtagarnas skull. In my ass!!!!!!! Nu piggna jag nästan till av elaka tankar mot chefen. Haha! Ha en trevlig dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0