Svank/svanskotan eller vad fan det är!

Detta med morgonblogg har blivit en väldigt kul vana. Eftersom min kärlek ändå sover så sitter jag och lyssnar på rixfm väldigt lågt och läser igenom aftonbladets hemsida samtidigt som jag äter frukost. Och sen skriva blogg. Hur nice som helst. Men när jag har sovmorgon blir jag dock inte lika flitig men något jag ska bättra mig på helt klart är dessa foton som jag ska lägga in lite oftare för det blir liksom lite mer liv i bloggen då.

Jobbar 7:15 till 15:00 idag och har ett städ på förmiddagen men han är en trevlig gubbe som håller sig undan så det ska nog gå bra. Lite ansvar i eftermiddag och kvällsscheman är inte lönt att gå igenom eftersom imorgon ska jag ha schema möte angående just kvällarna. De andra grupperna trilskas så jag får stå på mig så jag inte blir överkörd av klimakteriekossorna! Annars inte något speciellt med jobbet varken idag eller imorgon. Fast idag springer jag och Johanna förbi varandra, jag slutar tre och hon börjar halv 4 och jobbar kväll. Då får jag passa på att tvätta och försöka laga middag till henne när hon håller rast. Och likadant imorgon, jag jobbar kväll och hon slutar 13:00, samtidigt som mitt schema möte börjar. Suck....

Har fortfaranade konstigt ont i svanken, svanskoten eller vad fan det nu är! Fattar inte vad jag har gjort!!? Men jag har en träningsfri dag idag och hade tänkt ut och springa bara men jag skippar nog all träning idag. Får nöja mig med att tvätta bara. Lagom kul bara det. Men i helgen är det Tobbe som skall plågas!

Och min kära syster ska föda imorgon! Skall bli inlagd idag på dagen och kejsarsnittas imorgon. Ska bli hur kul som helst för som sagt både jag och Johanna är lite förtjusta i dom där halvmetersdjävlarna! De är ju så fruktansvärt toksöta!! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra för henne. Så imorgon blir man morbror igen och det är nog bättre än farbror för det låter bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0