Steak House i Sölvesborg med Mor och K

Så var det fredag morgon igen och jag har en arbetsdag framför mig som vanligt. Jobbar 7.15 till 13.00. Inte alls så farligt faktiskt men jag tror jag skulle vara ledsagare idag åt min herre. Så en sväng inom stan blir det iallafall. Ja på det jävla jobbet är det väl inte så värst kul stämning nu men eftersom både jag och Johanna har ryggen fria så kan vi gå in där med högt huvud. Skönt att det är min egen helg också. Mycket trevligare folk och bättre. Johannas helg är tyvärr med skvallerkärringen och några fossiler. Men trevliga fossiler faktiskt ibland. Med betoning på ibland!

Jag måste verkligen göra något åt min mobil, batteriet måste laddas varje natt för den klarar inte ens 12 timmar! Och jag har skött det precis som man ska. Jag tror det är ett måndags exemplar. Har sån tur just nu i livet. Allt går mindre bra men min kärlek är starkare än någonsin!

Och Johanna har gjort mig till en liten bloggnörd, läser kändisars bloggar till höger och vänster! Även lite av Johannas kompisar. Lite småstörigt men det är ju ens nyfikenhet som driver en!

Hade en bra träningsdag igår med Tobbe. Körde armar superset + mage. Känns så jävla fint i armarna efteråt! Var på Steak House i sölvesborg på kvällen med min käre mor och Kenneth och Johanna såklart! Åt entrecotê med klyftpotatis. Så jävla supergott! Mamma och K var helt salig i maten. Stor portion och mamma blev helt såld i bea såsen! Själv åt jag tills magen gav upp. Plocka från allas tallrikar för jag var ju den enda som åt upp. Haha. Är man matvrak så är man! Iallafall när man väl unnar sig att äta.

Snart lördag och då är det 7-16 och på kvällen skall vi till Tuppen och Bergelot. Askul! Kan man försöka äta gott i flera timmar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fågelnörd? haha ja en cirkus kommer jag nog snart ha ihop :P Du verkar ju blivit en tränings och BLOGG nörd :P Jag blir lite smått nyfiken vad det är som "händer" på jobbet. Men jag får väl stå mitt kast nu när jag inte jobbar där längre :P Hoppas allt löser sig, men jag håller med! Kärlekar är underbart att ha, vad skulle man vara utan dem? Jag skulle int klara mig utan min dv... ehh jag menar Fredrik :P Glad för din och Johannas skull!

2009-01-30 @ 15:00:47
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0