Regnig tisdagmorgon

Jäkla tisdag igen då. Har man varit ledig i tre underbara dagar men nu är det dax att gå tillbaka till kolgruvan och slita! Jobbar däremot bara från 7.15 till 13.00 idag och det är inte så himla dåligt. Men samtidigt så vill jag ju ha lite flyt så jag kommer upp i timmar. Men i helgen som kommer skall jag jobba extra på söndagen för en på jobbet. Så jag får jobba samma som Johanna. Har jäkla städ idag men han är den "lättaste" städet man kan ha så jag ska inte klaga.

Träna igår kväll med Tobbe och det kändes bra. Märks att han börjar komma i gång mer och mer så snart kan man plåga honom på riktigt. Kan ju vara skönt att köra tungt med någon som kan hjälpa mig.

Är lite trött idag så jag ska nog ta och sluta här för idag och försöka få liv i min kärlek för hon ska ju också jobba idag. Är faktiskt kul att jobba tillsammans och det trodda jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0