Porrskådisar på gymmet???!

Ja tisdagen bjöd inte på några större överraskningar, jobbet flöt på lugnt och jag fick mysa med Johanna samt att jag träna. Trodde jag var helt slut i kroppen men jag fick till ett jättebra pass med bra styrka och intensitet! Och jag fick för mig något kul på gymmet igår, där var ett danskt par som jag svär på var porrskådisar! Hon var en liten mörk med silikonbröst och han bara såg ut som en manligporrskådis. En sån som slår sina tjejer och låter som en häst. Haha jag kunde riktigt se framför mig hur de höll på. Inte vad jag brukar tänka på när jag tränar men de var verkligen ett sånt par!! Adam var hos oss en stund då hans mamma jobba och då får man ju passa på att spela fotboll med någon som gillar det lika mycket som mig. Lite klagomål från Johanna men inte så farligt.

Idag jobbar jag 7.15 till 15.00 och har ett monsterstäd mellan 9 och 11! Tråkigaste städet jag har men trevligt folk. Bara jag har klätt mig ordentligt för igår kväll frös det så jag ska ha långisar på mig för frysa vill jag då rakt inte! Men då svettas jag som en tok på städningen istället. Får jag ta! Sen har vi den stora turen att vi jobbar förbi varandra idag, Johanna jobbar kväll idag och jag dag, fast idag så står tvätta på schemat och ett spinningpass vid 19.00 med Tobbe. Sen kommer min kärlek hem från jobbet och då kan jag mysa ner mig med henne.

Nej om man skulle borsta tänderna, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0