Pensionär-invasion i skogen

Äntligen fredag! Men vad bekommer det mig??! Jag ska inte göra något speciellt idag vad jag vet. slutar jobbet halv 4 idag och då blir det gymmet nästan direkt efter det. Alltid skönt att slita, för sen blir det inget mer i helgen för jag ska jobba extra. Delad tur på lördagen och lång tur på söndagen, Och på måndag ska ju vi åka norrut. Så då är jag ledig och får välbehövlig vila. Men ikväll så skulle Julia komma över till oss och se på Let's Dance och äta något gott. Alltid trevligt.

Skulle vara flitig igår och var i Stackedala och löpa halvmilen men det blev ett så konstigt tryck i bröstet så jag nöjde mig med halva rundan. Kan ju varit den kalla luften eller att jag är lite ovan vid löpning för det var ju ett par månader sen sist! Och PRO måste fasiken haft möte i skogen igår, fy satans vad gamlingar där var! Jag kände mig manad efter min misslyckade löp-pass att sticka inom gymmet och träna axlar och biceps. Det är alltid kul att träna.

Har min jobbigaste städ idag för det är en dam som förföljer mig hela tiden och pratar, trots att jag dammsugar kanske och hör inte ett skit! Detta har jag försökt förklara flera gånger men det vill nog inte koppla hos henne riktigt eller så är hon väldigt sällskapssjuk. Hon behöver nog prata av sig för hennes familj lyssnar nog inte på henne. Men hon är trevlig i övrigt. (Undrar om jag får skriva detta? Men jag skriver inga namn eller så.)

Nej nu ska jag pussa min kärlek innan jag måste börja gå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0