Mystisk man och mage som krånglar

Nej fy fan! Här hade jag skrivit ett relativt långt inlägg och så strular internet för mig och all text bara försvinner! Satans jävla mög! Jaja, jag jobbar till halv 4 idag och ska blandannat sitta lite vak på förmiddagen åt en kär dam. Så det kan bli en lugn förmiddag förhoppningsvis. Så tyvärr jobbar jag inte med min kärlek så mycket idag för hon ska ju också till jobbet nu 7.15!

Sen idag efter jobbet ska jag in till stan och äntligen träffa en man som ska hjälpa mig förhoppningsvis med ett litet bekymmer så jag kan gå vidare och få det bakom mig. Vill ju bara leva på mitt liv med min fantastiska Johanna och slippa såna här besvär i nacken.

Har haft ont i magen nu sen helgen. Förstår icke vad det kan vara. Kosten har jag ganska bra koll på och den är som vanligt. Lite slarv i Ullared och åt som en häst på lördagen men det gör jag ju alltid och det brukar inte hålla i så här. Men visst, det är inte toksmärta jag har och hela dagar men det gör ont, typ magknip och lite illamående, och det varar bara en liten stund ett par gånger om dagen. Men det är ändå otrevligt. Kommer ibland när det som minst passar! Jaj, det går väl över när jag gifter mig om inget annat.

Träna igår, Simon, Royne som stack efter en halvtimme och Tobbe som halvhjärtat körde slut på sina armar då det är hans stora mål med träningen. Där var tokmycket folk igår så kanske därför de stack tidigare!? Jag körde rygg och triceps, fick dock inte till det riktigt med kraft och intensitet! Men blev lite trött ändå. idag hinner jag inte träna eftersom jag ska träffa denna mystiska man och sen kanske åka till Willys och handla lite till frysen.

Nej nu ska min kärlek få sitta liten stund vid datorn så får jag göra mig iordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0