Morbror igen idag

Fredag och det känns inte ett dugg i kroppen eller knoppen! Skall på kvällsschema möte nu klockan ett idag och hur motiverande är det egentligen?! Men jag får stå på mig för jag vet att de andra vill lägga på vårt redan fullproppade kvällsturer men nej, jag ska ta mig tusan isåfall försöka byta mot någon annan. Får se hur det går. Tråkigt bara för jag är egentligen ledig till halv 4 idag då jag skall just jobba kväll.

Min kära storasyster är inlagd just nu! Hon lades in runt kl 6 imorse för nu skall hon äntligen kalva! Hon såg rätt så stor ut igår kväll när vi var hos mormor på kalas. Tanten är 77 numera.



Fetknopp som vi brukar kalla henne men därinne ligger min nyaste släkting! =)

Ja den ungen lär jag inte få se förrens nästa tisdag om jag gissar rätt. För csk är lite besöksförbud härochdär eftersom vinterkräksjukan pågår för fullt i korridorerna där. Örk!! Så när de kommer hem så skall jag kela bebis och det är inte fy skam! Underbart!

Ja min käre mormor fylla igår och det blev inte så stort jippo av det men ändå en liten uppvaktning måste ju tanten ha! Hon är en kalas mormor som alltid ställer upp för en men man måste få höra lite gnäll och elände först! haha men sån är hon.



Lillebror jonas och Mormor Berit och Tezz huvud.

Nej idag blir det ingen träning heller för mig, tro nu inte att jag är lat men jag har fortfarande känning i ryggen. eller svanken/svanskotan ska jag kanske säga. Känns betydligt bättre idag men jag tar en vilodag till för säkerhets skull och jag ska ändå träna hela helgen så då blir det fem träningar i veckan ändå! Måste ha mina fyra minst!!!

Suck, vika kläder är också lagom kul men ett måste eftersom min underbara kärlek inte ska få göra allt här hemma denna vecka. Älskar dig Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0