måndagmorgon

jag sitter och har precis ätit upp min frukost och kom precis på att jag kan ju för sören börja morgonblogga! Eftersom jag premunerar inte på någon tidning och när jag äter frukost så sätter jag ju ändå igång datorn och läser typ aftonbladet.. Är som lugnast hemma då också. Jag har ju världens morgontröttaste kärlek. Fast just nu är hon uppe och tvättar sitt hår tror jag. Hon är alltid så mån om sig, så snygg.

Jobbar 7.15 till 13.15 idag med ett städ. Och städ hatar jag! Tokmycket! Det är verkligen det som kan dra ner ens humör en hel dag. Och att man har jobbat hela helgen också gör inte en precis piggare och gladare. Men tyvärr så är jag väldigt morgonpigg ändå.

Storebror med familj ska komma till tollarp idag. Får bjuda upp dom så de får se hur fint jag och Johanna har det hemma hos oss. Alltid trevligt med sådana besök. Synd att Johanna jobbar till halv 5 idag för de är väldigt nyfikna på henne efter alla superlativen från mig... Nu ska jag borsta tänderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0