Laktoskänslighet, när skall jag lära mig?!

Det är så satans jävla gott men fy fasiken vad jag mådde dåligt igårkväll! Så är det härliga livet med att vara laktos känslig. Mår lite skumt idag söndag också men det går väl snart över hoppas jag. Så nästa lördag ska jag sluta äta som det vore det sista jag gör i livet! Måste sansa mig lite för just nu är det hemskt. 2 semlor, munk, kakor, godis, ostbollar och massor av läsk åt jag och drack igår. I mängder! Så gott men ack så farligt.


Och jag var en snabb sväng hos min syster igår, hann jag med trots den delade turen. Och jag kelade lite med den nya bebisen som skall få heta Kevin! Han är så otroligt liten, man hinner glömma hur små såna nyfödda är! Nu är man van vid lillebrors Bianca men hon är ju enorm jämfört med Kevin. Det är mysigt med såna små. Idag står 7 till 4 på schemat, eller jag jobbar så iallafall trots att jag egentligen är ledig. Kanke blir en pissdag eller en ganska bra dag. Får se. Hoppas Johanna är på hugget idag för det behövs med en sån slö pojkvänn som hon har. Hon är fantastisk!



Kevin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0