Kristianstad, killar och kreatin

Ledig dag idag och det känns så jävla skönt! Men likförsbaskat så ställer jag klockan till 8:30 för sedan kl 10:00 ska jag med David till gymmet och härja lite. Känns skönt att ha det gjort tidigt på dagen så man kan göra lite annan nytta sen under dagen. Förmodligen städa idag och det kanske är inte så skoj men ett nödvändigt ont.

Johanna har precis stuckit in till stan för det var något med skolarbete de skulle göra i grupp och de skulle träffas på bibblan i stan. Har skickat bud med henne till bolaget sen för imorgon är det lördag och då måste man dricka! Fast det är ju min ätardag i veckan också så det lär ju bli en hel del onyttigheter men jag ska försöka få till en träning med Johannas storebror Tobbe. Han verka lite sugen på att börja träna och nu när David försvinner till polishögskolan i Stockholm nästa vecka så måste jag hitta en ny partner. (Lät det bögigt eller vad!??)


Let's Dance ikväll på tv och det måste man ju nästan se! Om inte för något annat så är ju Magnus Samuelsson med och han är ju ganska biffig om man säger som så... Nej nu ska jag jobba med min egen biffighet, dax att ta lite kreatin och bege sig...


Kommentarer
Postat av: Johanna

din smygbög !!!!

2009-01-09 @ 13:04:51
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0