Jobba em+kväll idag

Usch vilken tråkig jävla dag jag har idag. Gruppmöte som börjar klockan två idag och det enda postiva där är att våran chef håller sig undan idag. Vet inte vad vi ska ta upp idag men den nye biståndshandläggaren kommer och vi ska gå igenom alla regler och lagar tror jag. Vi har fått ett häfte vi skulle läsa igenom men suck så tråkigt, har bara snabbläst igenom den.

Min lilla kärlek mår inte bra idag, hon har varit på toaletten flera gånger i natt och hälsat på Ulrik. Och jag är tyvärr inget hejdundrandes bra stöd när jag är så trött eller om jag sover. Men jag låter henne vara idag så får hon ligga och sova så länge hon kan. Älskar henne så det gör ont att se och höra hur dåligt hon mår. Får försöka skämma bort henne lite sen.

Tog träningsfritt igår eftersom Tobbe inte måddde bra och kunde ej spinna. Så då hoppa jag för att idag köra upp till Stackedala och löpa/gå halvmilen. Måste få in lite konditionsträning nu också på schemat. Fotbollen börjar ju i april! Beställde lite mer kreatin och protein igår kväll. Inte överdrivet dyrt men behövligt om kroppen ska få lite skjuts till ett bättre liv. Jag äter ju inte så pass bra med mat så jag får i mig allt som behövs den naturliga vägen. DET är dyrt och mer krävande dock!



Världens roligaste jobb.. Eller inte!! jag har sökt ett tjugotal el-jobb nu och det är samma svar överallt. -Inte nu tyvärr, finanskrisen har drabbat oss också. SUCK!!!!! Så jag är inställd på hemtjänsten ett år till eller två. Har ju tillsvidare jobb trots allt och det skall man inte förkasta i dessa tider.

Älskar dig Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0