Intressant morgon??

Usch då sitter man igen vid köksbordet och har ätit sin frukost och väntar på tiden ska gå lite. Fast idag känner jag mig rätt så pigg faktiskt! Jag brukar vara morgonpigg men senaste dagarna har jag varit lite små trött måste jag erkänna. Jaja, idag skall bli en intressant morgon på jobbet. Det har ju varit lite si så där med skitsnack på jobbet och idag ska jag fråga dem vad i helskotta de sysslar med!! Bara det kan bli intressant. För det ljugs en hel del bakom ryggen på en och som en jävla tur är så har jag ett litet alibi med vittne som kan instämma min version. Synd att chefen inte kan närvara idag men så som det skvallras på särlagården så kommer hon nog få reda på det förr eller senare...

Idag har jag en städ men det är en tant som jag har typ städat hos sen jag börja inom hemtjänsten. Och jag vet inte när jag slutar idag, jobbet blir lite roligare om jag överraskar mig själv sen med tiderna. Haha

Nej nu ska jag överlämna datorn till min kära sambo och flickvän så kan jag borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0