Helgträning=kalasbra!

Då var denna hels så gott som över och jag kan summera den med att jag hade en otroligt trevlig lördag med först träffa min systerson som än så länge är namnlös. På kvällen så kom Johannas kopis Linda med hennes bättre hälft Tim. Mycket trevliga människor som jag tycker har en utmärkt humor! Hade väldigt trevligt och jag tror jag åt så mycket gott så min mage sprack en aning. Min kärlek lagar en fruktansvärt god kyckling! Och massor godis! precis som det ska vara en lördag.

På söndagen blev det träning som vanligt och en sväng utom Träne där vi hälsa på hemma hos Linda och hennes kille Tim. Fick kanelbullar och det är så jäkla gott så jag kunde inte säga nej. hade det trevligt igen och prata lite och fick träffa Lindas tös som var ett sött litet blont bustroll! Bestämde lite planer för nästnästa vecka och sen något med eventuell utgång i februari. Får se hur det blir med det men intressant kan det bli.

Träningen har gått kalasbra denna helg trots ätardag och stor frukost på söndagen! Prövade ett nytt armpass idag och fick ett bra tryck i tricepsen. Brände till fint och då gör det nytta! Ska köra superset lite då och då faktiskt då det är bra med variation.



Här är det jag tränar i Tollarp. Ibland helt ensam men oftast lite folk. Ett gym jag skarpt rekommenderar! Finns det mesta och jag tycker om att där inte är så mycket maskiner så man kör mer fria vikter och sliter. Priset är helt okej och trevligt folk som tränar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0