Helgen summerad och måndagen framför

Måndag jäkla måndagmorgon igen! Men som tur är så har jag "jobbat" helg precis så jag har lite ledigt nu i veckan och sen är jag tre dagars ledig vid helgen som kommer. Längtar redan och det kan ju tyckas vara lite kasst när denna vecka inte ens har knappt startat. Utbildning idag i stan på mobipen som vi ska ha att arbeta med så kommunen kan följa vartenda steg vi tar och veta exakt vad vi gör hos våra vårdtagare! Men de har döljt sanningen med att det är för vårdtagarnas skull så de får betala för vad de får. Skitsnack!

Var hos Sandra och Tomas i lördes och hade det väldigt trevligt. Blev väldiga diskutioner stundtals så jag hängde inte med alls i det oljudet men jag trivdes. Johanna var vacker som en dröm och jag var stoltaste pojkvännen på stället. Blev inte berusad så till den grad men lagom rund under fötterna för vi sov länge på söndagen. Strax innan ett gick vi upp för då skulle hon titta på Let's dance reprisen för vi såg inte det i fredes. Jag hade bara planer klockan fem för då var det vårens match på tv, United mot Chelsea och United krossa dem totalt!!! Precis så det ska vara. Annars hade vi en slappardag och bara mös i soffan under täcket.

Lång dag idag som sagt men det skall nog  gå, lätt städ på förmiddagen och utbildning på eftermiddagen. Måste träna i eftermiddag också och eftersom Johanna jobbar så ska jag nog kunna göra det. Och jag måste få in ett löparpass i veckan också, måste börja få in några såna så jag kommer igång med flåset inför fotbollen i mars april...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0