Frukostblogg om bl a akuten

ja detta med en så kallad frukost blogg kanske är min grej när jag ändå är uppe för jobbets skull... En halvtimme kvar tills jag ska gå till jobbet i det svinkalla vädret men kidag har jag förberett mig på det ordentligt med långkalsonger! Vägrar frysa kulorna av mig igen. Har dock en långstäd idag så det ska bli intressant och se hur pass varm jag kommer att bli.

Var med hjärtat på akuten igår kväll då hon hade alla symptom för en blindtarmsinflammation, läkaren och sköterskan sa att det verkar vara blindtarmen men någon inflammation kunde inte ses på varken blodproven eller urinprovet. Så de skickade hem henne igen! Helt sanslöst när man har så ont som hon har! Jag har precis varit och pussat på henne och frågat hur det är med henne idag och det känns lite bättre säger hon. Då vart ju jag tvungen att trycka och känna i magen och då hoppa lilla hjärtat till. Så nog fan är det något!! Men hon skulle in där idag och lämna blodprover igen. Tråkigt att detta skulle ske nu bara när hon hade lite roligt på g...

Jobbar 7.15 till 13 idag och det skall bli så skönt. Är nog lite trött i kroppen men den ska inte få någon ro idag heller! Ska städa hemma också, fast det inte är så stökigt, och sen har jag ju gymmet som måste besökas idag. Självklart är detta bara om Johanna inte har blivit sämre eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0