Ensam hemma och håller rast

Sitter hemma och håller rast nu. Tråkigt som sören när inte Johanna är hemma eller ens jobbar med mig ikväll. Men då får väl jag passa på att blogga lite. Hade sovmorgon idag så därför inget skrivet imorse. För man måste faktiskt sova ut lite ibland. Fast jag ställde klockan så jag skulle inte sova bort hela dagen. Måste ju gå på gymmet också en liten stund. Känner mig toksliten i kroppen nu så jag ska ha en vilodag imorgon torsdag, kanske en promenad på sin höjd. Ska ju även tvätta och hur kul är nu det!?

Vi skulle väl eventuellt på lite fest på lördag och försöker bereda mig psykiskt redan. Blir så när man inte är 20 längre! Men jag längtar dock mer efter bullfrukosten som är obligatorisk på lördagar. Det är grejer det!

Nej nu ska jag börja göra nytta igen heter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0