Ätardag och kärlek

Då är det en jävla lördag och man har precis krängt en bunke rostabröd till frukost! Är ju min ätardag så då blev det lite ljust bröd. Längtar redan tills min rast för valnötsbullarna på ica är inte att leka med!! Dem godaste bullarna jag vet faktiskt! 4 kronor styck kostar de tillochmed.. Men man måste ju unna sig sånt ibland.

Att skälla lite på mina kolleger på jobbet i torsdes gick så där, halva gruppen var där och så klart fanns det undanförklaringar mot alla påståenden. Men jag fick sagt mitt och jag sa att det var sjukt dålig stil och att jag tycker de ska vara lite mer rakryggade nästa gång istället för at skvallra för chefen direkt när de har fått för sig något! Men hädanefter cyklar jag på mitt jobb, får jag motionen inför fotbollsäsongen också samt att samma sak ska inte kunna hända igen. Jävla nötter!!!

Ska förtära alkohol hos Johannas kompisar Sandra och Tomas idag och de är ju jättetrevliga så det ska bli kul. Har ju bytt helg för detta! Så nu måste jag dricka mig berusad ikväll känns det som. Haha

Jag älskar min kärlek mest av allt i hela världen. Hon är den finaste människa jag någonsin stött på! Hon är så snäll mot allt och alla hon träffar och har absolut inga fördomar mot någon! Och mot mig givetvis är hon så underbar så man kan inget annat än att älska henne! Du är fantastisk Johanna Elofsson och jag är världens lyckligaste med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0