Allt går åt helvete!

Jag har sån jäkla osis ibland så jag vet inte om man skall skratta eller gråta! Skulle träffa denna "mystiska man" igår men fy helvete vad fel allt blev igår! Kan inte gå in på alla detaljer men det var en kvinna för det första som tillhörde fienden om jag säger som så. Så allt blev bara fel, fel och fel. Så nu är jag i full jakt på en ny och jag har lagt i en extra växel på att få allt i ordning så fort som möjligt. Synd att jag jobbar helg bara. Men jag har hela nästa vecka på mig också.

Ja inte har jag tur just nu, ska på möte på jobbet, jag, Johanna, chefen, samordnaren och skvallerkärringen som ljuger! När vet jag inte än men det kommer väl snart skulle jag tro. Precis vad jag behöver just nu. Men vi har ryggen fri jag och min kärlek så egentligen är det inte ett bekymmer men vet aldrig vad hon har ljugit ihopa nu. Tycker synd om henne, kan inte vara kul att vara så "utanför". Men varför ska hon hålla på att jävlas med oss!? Snart är måttet rågat från mig och Johanna så då jävlar går vi bärsärkar gång på jobbet!!

Och Johanna skulle gnälla lite hos vaktis och då fick vi reda på att vi har fått klagomål från våra grannar under att vi väsnas om nätterna! HAHA! Hur i helvete skulle vi kunna det??!!!!! Ett rullande ljud längs golvet om nätterna. Jo va! Vi sover och det är dessutom dom som spelar musik högt in på nätterna och har skrikande barn om nätterna men inte skvallrar vi för det. Suck. Ja inte är det mycket som går med en just nu.. Jävla tur att jag har Johanna för utan hennes fantastiska stöd vet jag inte vad jag hade gjort. Hon är underbar. Älskar dig Johanna Elofsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0